الماس در فنگشویی

در این مطلب ویژگی‌های سنگ درمانی الماس یا خواص سنگ الماس بیان شده است. الماس کربن خالص و بی­رنگی است که گاهی به رنگ­‌های قهوه­ای مایل به زرد، نارنجی روشن و حتی سیاه دیده می‌شود و از معادن مختلفی حتی در دهانه آتشفشان‌های قدیمی به دست می‌­آید. محل استخراج این سنگ در کشورهای آفریقا، هندوستان، برزیل و سیبری است. برای آشنایی بیشتر با سنگ درمانی، اینجا و برای آشنایی بیشتر با سنگ الماس، ویکیپدیا را ببینید.

الماس

تاثیر بر بدن انسان

این سنگ یک درمانگر اساسی و واقعی تلقی می‌­شود. دارای نیروی بسیار، تصفیه­‌کننده اعضای بدن و تقویت‌­کننده عضوهای دفع­ کننده از جمله مثانه و کلیه‌­ها است. به علاوه از بوجود آمدن سنگ کلیه، مثانه و کیسه صفرا جلوگیری می‌کند. همچنین الماس برای بیماری­های معده و روده بسیار مؤثر است، به خصوص تعیین­ کننده بیماری‌ های استخوانی و غدد می‌­باشد و غده تیموس را تحریک می‌کند. همین‌طور برای بیماری­های صرع و عدم‌تعادل بسیار مفید است. الماس باعث نیرو بخشیدن به مغز و دو نیم­کره آن و همچنین مخچه، سیستم ماهیچه­ای به طور کامل، اعصاب و انشعابات آن می‌ شود. این سنگ باعث رفع مسمومیت، تسکین نقرس، تقویت چشم­ها و مصونیت بدن نیز می­شود.

تاثیر بر روان و روح

سنگ الماس برای تصفیه و پاک کردن اندیشه و ذهنیات ما بسیار سودمند است. زیرا سنگ در محل‌هایی که ناخالصی و ته­نشینی وجود دارد اثر می‌کند و آنجا را تصفیه می‌کند. الماس باعث تعادل، استقلال و ارج نهادن در ما می­شود و همچنین حس حسادت را در ما کنترل می‌کند و عدم اطمینان به دوست یا شریک را از بین می‌­برد.

مقالۀ پیشنهادی:  اپیدوت در فنگشویی

الماس به ما یاد می‌دهد در زندگی شکست‌­ناپذیر باشیم، همچنین ما را از اشتباهاتمان آگاه می‌سازد. خطر خودخواهی و غرور را از بین می­‌برد به طوری‌که این سنگ برای اعیان و اشراف بسیار لازم است و توصیه می­شود همواره الماس همراه خود داشته باشند.

نشان طالع بینی

الماس تابع نشان­های شیر، قوچ و جدی است.

خصوصیات

بهتر است برای معالجه و پیشرفت از یک الماس نتراشیده در منزل خود استفاده کنید. در غیر این‌صورت همواره زیورآلاتی که الماس دارند همراه خود داشته باشید.

فروش و نگهداری

الماس به صورت نتراشیده و تراش خورده در دسترس می‌باشد، که بسیار با­ارزش و گران­قیمت است. شما باید با این گوهر با­ارزش محتاطانه رفتار کنید. هر بار بعد از استفاده، آن را سریعا زیر آب بشویید و در زمانی کوتاه در زیر نور خورشید قرار دهید.

مطالب فوق برگرفته از کتاب سنگ درمانی، نوشته Schaufelberger و Landerherr به ترجمه  فرحناز ثنایی موحد است. نایریکا، سنگ درمانی را تایید یا رد نمی‌کند. این مطالب صرفا جهت آگاهی شما ارایه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید