آزوریت-مالاکیت در فنگشویی

در این مطلب ویژگی‌های سنگ درمانی آزوریت-مالاکیت یا خواص سنگ آزوریت-مالاکیت بیان شده است. سنگ آزوریت-مالاکیت (Azurite-Malachite)  به مادر طبیعت شهرت دارد، زیرا از ترکیب دو سنگ بسیار زیبا و فعال آزوریت و مالاکیت تشکیل شده است. اما این سنگ بسیار کمیاب است و این خود دلیلی بر گران­قیمتی آن است. مکان­های اصلی کشف این سنگ همچون سنگ آزوریت است. برای آشنایی بیشتر با سنگ درمانی، اینجا را بخوانید.

آزوریت مالاکیت

تاثیر بر بدن انسان

سنگ آزوریت-مالاکیت کبد، کیسه صفرا، مهره­ها و غده تیموس (Thymus) را تقویت می­کند و برای زخم معده و سرطان در مراحل اولیه بسیار موثر است. ماهیچه‌­ها و عضلات بدن را تقویت می­کند و پوست را شفا می‌­دهد.

تاثیر بر روان و روح

این سنگ مانع نگرانی­ها و نوسانات خلق و خوی ما می­شود و به ما راه و رسم بردباری و نظم را نسبت به خودمان و دیگران می‌­آموزد. به علاوه می­توانیم توسط آن رویاها و خواب­های روزانه‌­مان را که جالب یا نگران­ کننده ­اند به خاطر آوریم.

محل چاکرا

آزوریت-مالاکیت مخصوص چاکرای پیشانی است.

فروش و نگهداری

این سنگ بسیار حساس و شکننده است. توصیه می­شود که آن را مدت زمان طولانی در زیر نور خورشید قرار ندهید و با آب نشویید. اما می­توانید از نمک دریا استفاده کنید. در بازار فروش این سنگ به شکل­های صیقلی یافته، گردنبند و جواهر یافت می­شود.

مطالب فوق برگرفته از کتاب سنگ درمانی، نوشته Schaufelberger و Landerherr به ترجمه  فرحناز ثنایی موحد است. نایریکا، سنگ درمانی را تایید یا رد نمی‌کند. این مطالب صرفا جهت آگاهی شما ارایه شده است.

مقالۀ پیشنهادی:  انواع تراش زیبای سنگ‌های قیمتی

دیدگاهتان را بنویسید