چطور برای سفارش ساخت جواهرات طرح مورد نظرم را انتخاب کنم؟

در این ویدیو در مورد این صحبت می‌کنیم که سفارش ساخت جواهرات را از چه طرح‌هایی می‌توانید انتخاب کنید. طرح‌های صفحه اینستاگرام، وبسایت و یا طرح‌های دیگر؟ می‌توانید ویدیو را ببینید یا فایل صوتی را گوش کنید:

پخش ویدیو:

سفارش ساخت جواهرات

یکی از سوالاتی که از ما بسیار پرسیده می شود این است که آیا ما فقط از میان عکس‌های موجود در پیج می‌توانیم سفارش دهیم؟ در این مورد توضیحاتی خدمت شما ارائه می‌دهم. برای خرید جواهرات سفارشی، گاهی شما ایده‌ای در ذهن خود دارید، در این صورت طی جلساتی با شما سعی می‌شود تا آن ایده پرورانده شود (پخته شود) و به طرحی برسیم که مورد پسند شما باشد و ما آن را برای شما آماده خواهیم ساخت. گاهی مورد خاصی در ذهن شما نیست و فقط یک ایده کلی دارید. در این صورت ما برای شما ایده‌پردازی و طراحی می‌کنیم و طرح را به شما نشان می‌دهیم.

در مرحله بعد شما سفارش می‌دهید و مراحل اولیه کار که شامل طراحی سه بعدی است انجام شده و برای شما فرستاده می‌شود تا نمایی از کارِ تمام شده را مشاهده نمایید. گاهی هم شما در صفحه ایستاگرام یا سایت برندهای معروف جهانی، موردی را می‌بینید و برای ما ارسال می‌کنید که مشابه آن و یا با اعمال تغییراتی آن را برای شما بسازیم. این هم به طور کلی امکان‌پذیر است، مگر اینکه ما مجبور شویم بخاطر تفاوت‌های تکنولوژی ساخت یا وجود سنگ‌های مختلفی که در ایران نیست، آن کار را تغییر دهیم و مشابه کار را برای شما بسازیم.

مقالۀ پیشنهادی:  جقه نادری ، جقه ای متعلق به نادرشاه یا ادای احترام از جنس جواهر!

بنابراین، محدودیتی وجود ندارد. چون ما هم کار طراحی و هم ایده‌پردازی را انجام می‌دهیم، هیچ محدودیتی در زمینه سفارش از میان کارهای موجود در پیج و یا خارج از آن وجود ندارد. در واقع این امکان وجود دارد که هر موردی در ذهنتان باشد یا جایی دیده باشید، برای شما ساخته شود.

جواهرات سفارشی نایریکا دقیقا همانی هستند که باید باشند. برای اطمینان از اینکه دقیقا همان چیزی که سفارش داده اید به دست شما می‌رسد، اینجا را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید