طراحی و ساخت انواع زیورهای اسم و شعر پارسی

طراحی و ساخت جواهرات اسم و شعر نظیر آویز اسم، انگشتر اسم یا گردنبند اسم چه بصورت تکی و چه بصورت ترکیبی یکی از زیباترین نوع جواهرات سفارشی است. زیورهای اسم، به سرعت در میان مشتری‌ها و مخاطبان، جای خود را پیدا کرد. استقبال بی‌نظیر از این نوع زیورها سبب شد تا در مدت کوتاهی نوآوری‌ها و طرح‌های جدیدی به بازار وارد شود. در ادامه جدیدترین نوع طراحی و ساخت سفارشی اسم را بر روی انواع زیورها برای شما آورده‌ایم. استفاده از سنگ پشت کار باعث می‌شود که نمای آن چندین برابر شده و جلوه بیشتری داشته باشد.

تمامی افراد خاطراتی دارند که مرور آن می‌تواند لذت بخش باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای مرور خاطرات داشتن زیورهای خاطره‌انگیز و جواهرات سفارشی است که تداعی‌کننده خاطرات شیرین شما باشد. خاطراتی که بی‌شک مختص به شماست و یافتن یک قطعه جواهر که این خاطرات را تداعی کنند از میان محصولات موجود در بازار ممکن نیست.

این جواهر می‌توانند با ذکر جمله، انتقال تصویر و …. تداعی‌کننده خاطرات شما باشند. بی‌شک این چنین جواهرات سفارشی می‌تواند بهترین هدیه به ویژه به کسی باشد که خاطره خود را با او شریک بوده‌اید. تجربه نشان داده است بانوان این نوع هدایا را بسیار می‌پسندند. در خرید محصولات خاطره انگیز از “محصولات نایریکا” تجربه‌ای شیرین از خرید اینترنتی نیز برایتان خواهیم آفرید، زیرا نایریکا همواره به دنبال معنا بخشیدن به داستان ابدیت است. می‌توانید نمونه‌ای از محصولات خاطره‌انگیز را در اینجا ببینید.

انگشتر شعر
گردنبند عشق
آویز طلا شعر
آویز طلا اسم ترکیبی
آویز اسم
آویز طلا شعر

آویز اسم، گردنبند اسم، انگشتر اسم، دستبند اسم و گوشواره اسم (بصورت تکی یا ترکیبی)

مخاطبان جواهرات اسم و شعر همه شما هستید. با هر دلیل و هر مناسبتی می‌توانید نوع زیورها را سفارش دهید. در مهمانی‌های دوستانه و تولدها، یکی از بهترین سورپرایزهای شما می‌تواند سفارش آویز اسم، گردنبند اسم یا انگشتر اسم باشد. توصیه می‌کنیم به کسانی که دوستشان دارید، این نوع زیورها را هدیه بدهید. طراحی و ساخت سفارشی اسم به گونه‌ای است که همه‌پسند است، برای همین هرگز از خرید و هدیه دادن آن پشیمان نخواهید شد. البته که می‌توانید این نوع زیورها را برای خودتان نیز خریداری کنید. حک کردن نام خودتان بر روی زیورها، زیبایی و درخشش شما را چند برابر می‌کند.

آویز طلا اسم ترکیبی
آویز طلا اسم ترکیبی
آویز طلا اسم

انواع طراحی و ساخت سفارشی اسم

امروزه در طراحی و ساخت سفارشی اسم تنوع بسیار زیادی وجود دارد. این نوع از جواهرات سفارشی که به شما معرفی می‌کنیم از جدیدترین نوع طراحی و ارائه محصول برای مشتریان خوش‌سلیقه و خوش‌ذوق است. انواع طراحی و ساخت سفارشی اسم در زیر آمده است.

گردنبند اسم

طراحی و ساخت جواهرات اسم تکی

در این نوع از سفارش‌ها، اسم مدنظر شما طراحی و ساخته می‌شود. این کار برای هدیه دادن به دوست، فامیل، فرزند و غیره بسیار مناسب است.

طراحی و ساخت جواهرات اسم دوتایی

این گزینه یک آپشن بسیار مناسب برای زوج‌های عاشق است. اسم آنها در کنار هم طراحی می‌شود. با این کار، عشق آنها در زیورها آنها جاودانه خواهند ماند.

آویز طلا اسم ترکیبی

طراحی و ساخت جواهرات اسم چند تایی

حتی می‌توان چند اسم را در کنار هم طراحی کرد اما باید مواظب بود که شلوغ و نامرتب نشود.

طراحی و ساخت جواهرات بدون سنگ

طراحی و ساخت جواهرات اسم و شعر نظیر آویز اسم، انگشتر اسم یا گردنبند اسم و غیره، چرا که نوع طراحی در هر کدام متفاوت خواهد بود

آویز طلا اسم

طراحی و ساخت جواهرات با سنگ

طراحی و ساخت جواهرات اسم و ترکیب کردن آن با سنگ‌ها و دیگر اقلام تزئینی که جذابیت کار را چندین برابر می‌کند.

آویز اسم

ترکیب اسم با المان‌های متفاوت

ترکیب کردن سفارش اسم با فیگورها و شکل‌های مختلف، بسته به سلیقه مشتری که می‌توان این نوع زیورها را با نت‌های موسیقی، سبیل و غیره ترکیب کرد.

تنوع در طراحی و ساخت سفارشی

طراحی و ساخت انواع زیورهای اسم تکی و ترکیبی با سنگ و بدون سنگ (آویز اسم، گردنبند اسم، انگشتر اسم، دستبند اسم و گوشواره اسم) را از ما بخواهید. با بهره‌گیری از بهترین متریال‌ها و ابزارها، نهایت کیفیت در محصول را تجربه خواهید کرد. آنچه بسیار مهم است این است که این نوع از زیورها هیچگاه از مد نمی‌افتند و قدیمی نمی‌شوند. برای همین هیچگاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

طراحی و ساخت انواع زیورها با شعرهای پارسی

در جواهرات اسم و شعر، یک عبارت، یک بیت و یا چند کلمه زیبا از هر شاعر و هنرمندی را به عنوان یک جواهر خواهید‌ داشت. اگر عاشق هنر هستید باید حتما یکی از این جواهرات سفارشی را داشته باشید. این دقیقا همان نوع زیوری است که به دست هنرمندان، بازیگران، نقاشان و دانشجوهای خوش‌ذوق می بینید. به نمونه‌های زیر نگاه کنید. برشی از یک شعر زیبا، در نهایت زیبایی و دقت بر روی دستبند و دیگر زیورها نوشته می‌شود. آنها بسیار جلب توجه می‌کنند. با نگاه کردن به زیورهای شعر، کنجکاو می‌شوید ببیند چه چیزی و به چه زبانی نوشته شده است. برای همین برای چند دقیقه و حتی بیشتر توجه ها را به خود جذب می‌کند.

انگشتر شعر
آویز اوم
آویز طلا شعر

ساخت انواع زیورها با شعر

زیورهای شعر را می‌توانید در هر نوع و مدلی که می‌خواهید سفارش دهید. به کدام هنرمند، فیلسوف، اندیشمند و یا شاعر علاقه دارید؟ سخن مشهور و بهترین شعر او را بر روی دستبند خود حک کنید و همیشه آن را به همراه داشته باشید. این گونه، هنر را دو برابر جلا داده اید. این نوع زیور یک هدیه بسیار زیبا و درخور برای کسانی است که دوستشان دارید. این هدیه را از عزیزان خود دریغ نکنید.

چرا شعر

در جواب این سوال که چرا شعر نوشته شود باید گفت که درآوردن یک بیت یا یک جمله با انواع رسم‌خط‌های زیبا یکی از جدیدترین اتفاقاتی است که در زمینه زیورها رخ داده است.

  • این نوع زیورها به هیچ وجه تکراری نیست. شاید حتی بتوان گفت تنها یک نمونه از آن وجود دارد آن هم دست شماست. چرا که احتمال اینکه دقیقا کسی عین جمله شما را سفارش دهد خیلی کم است. مگر اینکه جمله‌ای پرطرفدار و مشهور باشد.
  • مخاطبان خاص خود را دارد. کسانی که به دنبال متفاوت بودن هستند، زیورهای شعر بهترین گزینه برای آنهاست.
  • سبک کاری جدید است. کارهای جدید هم عموما طرفدارهای خاص خودشان را دارند.
  • زیبایی و جذابیت این نوع کار زیاد است.
آویز طلا شعر
آویز طلا شعر
آویز طلا شعر

نوشتن شعر بر روی زیورها

شعرها و جملات زیبا و قصار را با رسم‌خط‌های بسیار زیبا و هنری بر روی زیورهای شعر می‌نویسند. هر جمله و نوشته‌ای که مدنظر شماست، به زیبایی برش می‌خورد و در اندازه‌های مناسب بر روی زیورها نوشته می‌شود. اندازه و نوع فونت را خود شما می‌توانید انتخاب کنید.

موارد مصرف

  • این زیور را برای مصارف و منظورهای مختلف می‌توان به کار برد.
  • هدیه‌ای مناسب برای عزیزان و نزدیکان خود
  • حک کردن یک تاریخ و یا یک اتفاق خوب بر روی زیورهای شعر و اهدای آن در مراسم های مختلف
  • زیورهای شعر به عنوان تزیین
  • زیورهای شعر برای تبلیغ

در کل می‌توان گفت که جواهرات اسم و شعر در تنوع اندازه و رنگ و رسم‌خط به مشتریان عرضه می‌شود. این نوع از زیورها را به راحتی می‌توانید آن‌گونه که دوست دارید سفارش دهید. اطمینان خاطر داشته باشید که این نوع زیورها به حدی زیبا و چشمگیر خواهد بود که هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

برای آشنایی بیشتر با جواهرات اینجا را بخوانید.

برای آشنایی بیشتر با گوهرها و سنگ‌های زینتی اینجا را بخوانید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه محاسبه قیمت جواهرات اینجا را بخوانید.

برای اینکه بیشتر درمورد جواهرات می‌توانید ویکیپدیا را ببینید.