الماس هرکیمر در فنگشویی

الماس هرکیمر یکی از پدیده‌­های خارق‌العاده در میان کریستال‌های کوارتز به شمار می‌­رود که از معادن کشورهای هرکیمر و ایالت نیویورک به دست می­‌آید. برای آشنایی بیشتر با سنگ درمانی ، اینجا را ببینید.

الماس هرکیمر

تاثیر بر بدن انسان

این نوع سنگ باعث تسریع روند معالجات می‌شود. انقباضات و گرفتگی‌ها را رفع می‌­کند و با علایم بیماری استرس مبارزه می‌­کند.

سیستم ماهیچه‌ها را تقویت می­‌کند و نیروی حیات به ما می‌­دهد. این سنگ، ما را در برابر اشعه ایکس و دیگر اشعه­‌ها محافظت می­‌کند و برای مبارزه علیه بیماری سرطان بسیار سودمند است، (در اولین مراحل بروز بیماری).

تاثیر بر روان و روح

الماس هرکیمر دارای نیروی فرستندگی، گیرندگی و خاصیت جذب‌کنندگی است و شخصیت ما را به حد تعادل می­رساند. این سنگ دید دقیق و حساس ما را نسبت به زندگی تغییر می‌­دهد. اعمال بدن و فکر و اندیشه را متعادل می‌سازد و شرایط لازم برای پیشرفت در علم غیب را افزایش می‌دهد. از ما شخصیتی قوی می­‌سازد و نگرانی­ها را از بین می­‌برد. این امکان را به ما می­‌دهد تا خاطرات اولیه زندگی‌مان را به یاد آوریم.

محل چاکرا

الماس هرکیمر برای بسیاری از چاکراها از جمله طحال، قلب و شبکه خورشیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در هنگام کاربرد، می‌توانیم به انگیزه قدرت نیز دست یابیم.

فروش و نگهداری

این سنگ از تغییرات ناگهانی طبیعت تشکیل می‌­شود و به همین دلیل بسیار کمیاب است و ما آن را تنها به شکل­های سنگی نتراشیده می‌ بینیم. بعد از هر درمان، برای تخلیه شدن باید در زیر آب شسته شود. در این نوع الماس باید به مدت طولانی در نور خورشید قرار گیرد.

مقالۀ پیشنهادی:  آمازونیت در فنگشویی

مطالب فوق برگرفته از کتاب سنگ درمانی، نوشته Schaufelberger و Landerherr به ترجمه  فرحناز ثنایی موحد است. نایریکا، سنگ درمانی را تایید یا رد نمی‌کند. این مطالب صرفا جهت آگاهی شما ارایه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید