آکوامارین در فنگشویی

در این مطلب ویژگی‌های سنگ درمانی آکوامارین بیان شده است. سنگ آکوامارین متعلق به گروه یاقوت­های کبود است. عنصری که به این سنگ رنگ می­ دهد، آهن است. این سنگ کانی مهم و خاص سنگ­های آتشفشانی است که در کشورهای برزیل، ماداگاسکار  و کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق یافت می‌­شود. برای آشنایی بیشتر با سنگ درمانی، اینجا را ببینید.

آکوامارین

تاثیر بر بدن انسان

این سنگ مخصوص بیماری­های مجرای تنفسی، برونشیت و ناراحتی­های ناحیه ریه و گردن است. ما را در برابر سرماخوردگی و التهاب حنجره حمایت می­کند و تارهای صوتی را تقویت می­کند. آکوامارین باعث تقویت قلب می­شود و از انفاکتوس عضله‌­های قلبی جلوگیری می­کند. همچنین سیستم دفاعی در بدن و غده تیموس را قوت می­بخشد. این سنگ برای آلرژی­ها و حساسیت­‌هایی که باعث ریزش اشک در چشم­ها می­شوند مؤثر است و همینطور برای اعصاب، غده تیرویید، لنف و بیماری­های خونی استفاده می­شود.

تاثیر بر روان و روح

اکوامارین قدرت بیان و هوش را افزایش می­دهد و بسیار برای هنرپیشگان، موسیقی ­دان­ها و غیره موثر می­باشد و آنها را در کارشان همراهی می­کند.

نشان طالع‌بینی

این سنگ تحت صورت­های فلکی دلو، ماهی، میزان و جوزا قرار دارد.

محل چاکرا

این سنگ برای به کار بردن در چاکراهای گردن و حلق سفارش شده است.

خصوصیات

اگر شما از حساسیت­های پوستی رنج می­برید، باید آکوامارین را در یک لیوان، که در آن یک سوم آب گوارا ریخته شده قرار دهید و بعد بگذارید پوست شما در طی یک شب با این آب خیس بماند. می­توانید در روز چند بار این عمل را تکرار کنید. اما لازم است که روی محل­های حساس و عفونی را به هیچ عنوان مالش ندهید.

مقالۀ پیشنهادی:  سنگ درمانی، خرافات یا واقعیت! آیا سنگ‌ها خاصیت درمانی دارند؟

فروش و نگهداری

این سنگ در بازار فروش به شکل‌های نتراشیده، صیقلی، گردنبند و جواهر یافت می­شود. اگر شما از آن برای شستشو استفاده می­کنید، بهتر است هر روز آن را تخلیه کنید. اگر به صورت گردنبند از آن استفاده می­کنید فقط کافیست هر چهار روز یک بار آن را بشویید. برای اکوامارین اشعه خورشید نیز لازم است و این بخاطر این است که شما شارژ دوباره سنگ را فراموش نکنید.

مطالب فوق برگرفته از کتاب سنگ درمانی، نوشته Schaufelberger و Landerherr به ترجمه  فرحناز ثنایی موحد است. نایریکا، سنگ درمانی را تایید یا رد نمی‌کند. این مطالب صرفا جهت آگاهی شما ارایه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید