آمازونیت در فنگشویی

در این مطلب ویژگی‌های سنگ درمانی آمازونیت یا خواص سنگ آمازونیت بیان شده است. آمازونیت (Amazonite)، سنگی معدنی به رنگ روشن و رایج در سنگ­های آتشفشانی است که از پتاس آبی سبز رنگ تشکیل می­شود و ماده‌­ای که به آن رنگ می‌­دهد، مس است. اصلی‌ترین محل­های کشف این سنگ کشورهای آمریکا، ماداگاسکار، مجموعه کشورهای شوروی سابق، آفریقای جنوب غربی و برزیل است. برای آشنایی بیشتر با سنگ درمانی، اینجا و برای آشنایی بیشتر با سنگ آمازونیت، ویکیپدیا را ببینید.

آمازونیت

تاثیر بر بدن انسان

این سنگ مخصوص بیماری­های ناحیه شبکه خورشیدی و قلبی است. آمازونیت مغز، اعصاب و شاخه­‌های عصبی را تقویت می­کند و داروی آرامش‌بخشی برای فشارهای پشت و گردن است. برای بیماری افسردگی بسیار مـؤثر است و حتی شامل خانم­های باردار نیز می­ شود.

تاثیر بر روان و روح

این سنگ به ما نیروی حیات و تحرک در زندگی را می­دهد.

نشان طالع بینی

آمازونیت به برج­های «دلو» نیروی حیات می‌بخشد.

محل چاکرا

می­توانیم این سنگ آبی سبز رنگ را برای چاکرای قلب و همچنین چاکرای حلق به کار بریم.

خصوصیات

برای دردهای پشت و گردن و همین­طور کشیدگی‌ها، می‌­توانید آمازونیت را بر روی این مناطق ماساژ دهید.

فروش و نگهداری

این سنگ به شکل­های صیقلی، گردنبند و جواهر یافت می‌­شود. نگهداری از آن بسیار ساده است به طوری که شما باید یک بار در هفته آب جاری بر روی آن بریزید.

مطالب فوق برگرفته از کتاب سنگ درمانی، نوشته Schaufelberger و Landerherr به ترجمه  فرحناز ثنایی موحد است. نایریکا، سنگ درمانی را تایید یا رد نمی‌کند. این مطالب صرفا جهت آگاهی شما ارایه شده است.

مقالۀ پیشنهادی:  الماس کولینان ، بزرگترین الماس تراش نخورده دنیا در اختیار خاندان سلطنتی انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید