آزوریت در فنگشویی

آزوریت (Azurite)، سنگی به رنگ آبی پررنگ و بسیار شکننده است، که اغلب در کشورهای استرالیا، ایالات متحده آمریکا و فرانسه یافت می شود. برای آشنایی بیشتر با سنگ درمانی، اینجا و برای آشنایی بیشتر با سنگ آزوریت، ویکیپدیا را ببینید.

آزوریت

تاثیر بر بدن انسان

طی یک سری اقدامات، آزوریت می‌تواند درمان را تسریع کند. این سنگ دارای قدرتی است که به انسدادها و موانع جسمانی خاتمه می‌دهد. سیستم مرکز عصبی و کلا عصب‌ها را تقویت می‌کند و محرکی برای تمرکز حواس است. به علاوه مفصل‌ها را تقویت می‌کند و جریان گردش خون را متعادل می‌سازد.

تاثیر بر روان و روح

آزوریت باعث می شود بهتر حواسمان را جمع کنیم و تصوراتی را که از گذشته داریم رها سازیم و به رویدادهای جدید زندگی توجه کنیم. این سنگ در «مدیتیشن» بسیار مفید واقع می‌شود، زیرا آگاهی ما را زیاد می‌کند و دید ما را نسبت به وظایف‌مان باز می‌کند.

محل چاکرا

در سنگ درمانی می‌توان از آزوریت برای تمام چاکراها استفاده کرد، اما چاکرای پیشانی بسیار قابل توجه است و باعث باز شدن چشم سوم می‌شود.

خصوصیات

آزوریت باعث تقویت تمرکز حواس می‌شود. این سنگ برای دانش‌آموزان، دانشجویان و افرادی که کارهای فکری انجام می‌دهند توصیه می‌شود. بهتر است آن را برروی میز تحریر و یا دفتر کارشان قرار دهند، برای آنکه استدلال هایشان به روش آسان و مختصر صورت گیرد.

فروش و نگهداری

با توجه به تحقیقات، آزوریت تنها به صورت سنگی نتراشیده یافت می‌شود. نگهداری این سنگ به طریقه شستشو صورت نمی‌گیرد بلکه باید آن را در ماه یک بار به نمک خشک دریا آغشته کنید. این سنگ بسیار شکننده است و توجه داشته باشید که آن را مدت زمان طولانی در برابر نور خورشید قرار ندهید (یعنی بیشتر از یک ساعت نشود).

مقالۀ پیشنهادی:  آزوریت-مالاکیت در فنگشویی

مطالب فوق برگرفته از کتاب سنگ درمانی، نوشته Schaufelberger و Landerherr به ترجمه  فرحناز ثنایی موحد است. نایریکا، سنگ درمانی را تایید یا رد نمی‌کند. این مطالب صرفا جهت آگاهی شما ارایه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید