چطور در خرید جواهرات مطمئن بشم کاری که سفارش میدم با چیزی که تحویل میگیرم یکیه؟

در این ویدیو در مورد این دغدغه مشتریان به هنگام سفارش طلا و جواهرات به شما توضیح می‌دهیم که چطور هنگام خرید جواهرات، مطمئن باشند کاری که تحویل می‌گیرند، دقیقا همان چیزی هست که سفارش دادند. می‌توانید ویدیو را ببینید یا فایل صوتی را گوش کنید:

پخش ویدیو:

خرید جواهرات مطمئن

یک سوالی که از ما بسیار پرسیده می‌شود این است که در خرید جواهرات سفارشی، چطور مطمئن شویم کاری که سفارش می‌دهیم مشابه کاری خواهد شد که تحویل خواهیم گرفت؟ بسیاری از دوستان تصور می‌کنند از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل کار هیچ ارتباطی بین ما وجود ندارد. اما از زمانی که شما سفارش را ثبت می‌کنید، آماده‌سازی طرح سه بعدی كار آغاز می‌شود. پس از آماده شدن طرح سه‌بعدی، طرح برای شما ارسال می‌شود. این طرح به صورت فیلم بوده یا در قالب ارتباط از طریق اسكایپ و مشاهده اسكرین صفحه کامپیوتر ما قابل ارائه می‌باشد. تمامی تغییراتی كه مدنظر شماست بر روی كار انجام شده و پس از تایید شما، برای ساخت فرستاده می‌شود. در تمامی مراحل با شما هستیم و هر تغییری كه بخواهید می‌توانید بدهید.

مدل روی بدن

حتی از برخی دوستان كه وسواس بیشتری دارند خواسته می‌شود تا عكس خود را ارسال كنند تا كار بر روی بدنشان مدل شده و بتوانند از لحاظ اندازه، شكل و … چك كنند. بنابراین اندازه كار هم بر روی بدن شما نیز قابل مشاهده است. ضمنا با استفاده از این نرم‌افزار، وزن حدودی طلا و سنگ به صورت حدودی مشخص می‌شود که برآورد حدودی قیمت را ممکن می‌کند. تمام مواردی که شما نیاز داشته باشید به شما گفته شده و بعد از اینکه شما تایید نمودید، کار برای ساخت فرستاده می‌شود.

مقالۀ پیشنهادی:  آزوریت-مالاکیت در فنگشویی

پرینت 3 بعدی

بدین ترتیب که در ابتدا پرینت سه‌بعدی گرفته می‌شود. پرینت سه‌بعدی پروسه‌ای کاملا دیجیتال است و دقیقا مشابه طرح کامپیوتری است. سپس کار برای ریختگی و بعد از آن برای مخراجی و سوار کردن سنگ ارسال می‌شود. توجه کنید که ما از کار قالب نمی‌گیریم، چون تیراژ تهیه نمی‌کنیم. سفارشی‌سازی می‌کنیم. بنابراین عینا پرینت موجود برای ریختگی ارسال شده و کار آماده می‌شود.

کاری که ما تحویل می‌دهیم با بازخوردهای گرفته شده نشان می دهد که صد در صد مشتریان معتقدند که اصل کار از فیلم یا عکس ارسالی بسیار بهتر بوده است که البته این مسئله طبیعی است چون بهترین متریال استفاده می‌شود و در تمامی مراحل نظارت دقیقی صورت می‌گیرد.

حرف آخر

پس نگرانی از این بابت نداشته باشید که فکر کنید در خرید جواهرات سفارشی، زمانی که کار را سفارش می‌دهید تا زمانی که کار را تحویل می‌گیرید، نمی‌دانید قرار است چه ساخته شود. ما در تمام مراحل شما را همراهی می‌کنیم و سعی می‌کنیم ذهنیت شما کامل شود. بعد از اینکه همه چیز مورد تأییدتان باشد، کار برای ساخت آماده می‌شود.

برای اینکه بدانید چطور طرحی را برای سفارش انتخاب کنید اینجا را بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید