ایده پیشنهاد ازدواج سورپرایز یا غافلگیرکننده

وقتی حرف از پیشنهاد ازدواج می‌شود، به نظر می‌رسد بسیاری از ایده‌های ازدواج یا بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته‌اند یا بیش از حد سخت و غیر‌قابل اجرا هستند. اگر به دنبال یک ایده پیشنهادی خلاقانه و منحصر به فرد هستید که هنوز هم یک عنصر غافلگیرکننده داشته باشد، به جای مناسبی رسیده‌اید. ما اینجا چند ایده مختلف را برای پیشنهاد ازدواج سورپرایز یا غافلگیرکننده به شما معرفی می‌کنیم که شما می‌توانید هرکدام را در رابطه خودتان به کار ببرید و البته با شرایط تطبیق دهید. روز پیشنهاد واقعاً روز بزرگیست.برای اینکه ببینید چطور برای پیشنهاد ازدواج آماده شوید اینجا را ببینید.

پیشنهاد ازدواج

ممکن است فکر کنید که تقریباً تمام ایده‌های پیشنهاد ازدواج، انجام شده است. اما هیچ دو پیشنهادی همیشه یکسان نیستند و روش‌های ساده‌ای برای شخصی‌سازی یک پیشنهاد و تفاوت با پیشنهادهای دیگر وجود دارد. در اینجا چند مورد از ایده‌های پیشنهادی ما آورده شده است.

1- از صندوق پستی استفاده کنید

چه کسی یک معمای خوب را دوست ندارد؟ باید برای چند هفته ارسال نامه‌هایی را بطور کامل برنامه‌ریزی کنید. ببینید که آیا شما می‌توانید سرنخ ها یا اشیائی را به یک معمای «آیا با من ازدواج خواهید کرد» ارسال کنید؟ باید مطمئن شوید که اجرای آن عالی است و مورد مهم دیگر اینکه زمانی که شریک زندگی‌تان درحال مونتاژ قطعه نهایی یا خواندن سرنخ آخر است، انگشتر را در دست بگیرید! این یک ایده عالی برای پیشنهاد ازدواج سورپرایز یا غافلگیرکننده است.

2- زوج‌هایی که فعالیت‌های مشترک دارند …

برای بسیاری از زوج‌ها، فعالیتی وجود دارد که آنها واقعاً از انجام مشترک لذت می‌برند. خواه این اسکی، نیمی از ماراتن یا آشپزی باشد، این زمان ویژه‌ای است که آنها را به هم نزدیک می‌کند. فقط کمی فعالیت را بالا ببرید و بتوانید یک پیشنهاد عالی داشته باشید. اگر عاشق فعالیت‌های آبی هستید، یک سفر به مقصدی زیبا مانند جزیره کیش را برنامه‌ریزی کنید و بعد از یک روز سرگرم‌کننده و پر از هیجان با پیشنهاد ازدواج روی یک قایق تفریحی، شما یک ترکیب کاملی از غافل‌گیری را خواهید داشت!

مقالۀ پیشنهادی:  سرویس زمرد ثریا اسفندیاری در روز مراسم عروسی او با محمدرضا پهلوی

3- پیشنهاد پشت میکروفون

در حالی که برخی از زوجین ممکن است پیشنهادی را بخواهند که کمی خصوصی‌تر باشد، برخی دیگر عاشق هیجان‌های بزرگ هستند، یعنی پیشنهادی که در معرض دید عموم قرار دارد. یكی از بهترین راه‌های جلب توجه همه بینندگان … و نامزد آینده شما، پیشنهاد پشت میكروفون است. می‌توانید یک سفر هوایی را برنامه‌ریزی کنید و با کادر پرواز خود صحبت کنید تا ببینید آیا می‌توان یک اعلام پرواز از طرف خلبان یا مهماندار را در اواسط پرواز ارائه داد؟ اگر می‌خواهید کنسرت مورد علاقه خود را ببینید، با آنها تماس بگیرید تا ببینید که آیا به شما اجازه می‌دهند روی صحنه بروید؟ یا با ایستگاه رادیویی محلی خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها با اخبار شبانه می‌توانند پیام ویژه‌ای اضافه کنند یا خیر؟ البته راه‌های زیاد دیگری نیز وجود دارد. روی این مورد فکر کنید.

4- مهمانی بگیرید

چه کسی عاشق یک جشن خوب نیست؟ بهانه‌ای برای برنامه‌ریزی مهمانی با دوستان و خانواده خود بیابید. شاید شما به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده‌اید یا یک تعطیلات سرگرم کننده است که همگی یک جا جمع می‌شوید. این مهمانی به هر مناسبتی که باشد، می‌تواند جای مناسبی برای پیشنهاد شما باشد! ناگفته نماند ، شما بعد از اینکه بگوید “من می‌خواهم این کار را انجام دهم”، مهمترین افراد اطراف خود را برای کمک خواهید داشت!

5- یک حلقه نامزدی منحصربفرد و شخصی‌سازی شده بدهید

هر چیزی که منحصر بفرد باشد و برای فرد شخصی‌سازی شده باشد، همیشه یک ارزش بی‌نهایت برای او ایجاد می‌کند چون جدای از ارزش مادی آن، نشان از اهمیت و ارزشی است که برای آن فرد قایل شده‌ایم. حلقه‌های نامزدی مختلفی بصورت آماده که در فروشگاه‌ها دردسترس هستند که ممکن است بسیار زیبا باشند، اما زمانی که یک قطعه از جواهرات سفارشی تهیه می‌شود، نشان از اینست که آن پیشنهاد چقدر برای شما ارزش دارد و مدتها برای آن برنامه‌ریزی و فکر کرده‌اید و این ارزش پیشنهاد شما را برای شریک زندگی‌تان چندین برابر می‌کند. این هم یک ایده عالی دیگر برای پیشنهاد ازدواج سورپرایز یا غافلگیرکننده است. برای دیدن نمونه‌هایی از بهترین حلقه‌های نامزدی اینجا را ببینید.

مقالۀ پیشنهادی:  چطور در محاسبه قیمت طلا و جواهرات حرفه‌ای باشیم؟

انگشتر جواهر

سخن آخر

مهم نیست که چه ایده‌ای را برای پیشنهاد ازدواج ارائه می‌دهید، فقط قانون طلایی شماره 1 ما را به خاطر داشته باشید:ایده پیشنهاد ازدواج را برای شخصی‌سازی روابط خود اختصاص دهید، نه فقط نشان‌دادن دیگرانبا این کار، مطمئناً به چیزی که می‌خواهید می‌رسید.

دیدگاهتان را بنویسید